Radisson Hotel Group, een internationale hotelketen met hoofdkantoor in Brussel, kiest PR- en communicatiebureau Coopr om de merkbekendheid in de Benelux naar een hoger niveau te tillen. Het hotelmerk wil zijn positie in de regio versterken met een strategische en creatieve aanpak die aansluit bij de unieke dynamiek van de Benelux-markt.
Met een portfolio van meer dan 1.460 hotels in meer dan 95 landen is Radisson Hotel Group wereldwijd een toonaangevende speler in de hospitality-sector met een breed scala aan merken, zoals Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED en Park Inn by Radisson.
In de Benelux heeft de groep een sterke aanwezigheid met iconische hotels zoals het Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre in Antwerpen, het Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels en het Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center. De focus van RHG ligt op het combineren van luxury lifestyle en comfort met duurzaamheid en innovatieve technologieën, passend bij de veranderende behoeften van reizigers wereldwijd.
“De Benelux is voor ons een kernregio. Met ons hoofdkantoor in Brussel ligt onze basis hier, en dat willen we nóg sterker benutten,” zegt Evi Robignon, Director Public Relations & Communications van Radisson Hotel Group. “We willen onze aanwezigheid in de regio verder versterken en met Coopr hebben we een partner gevonden die begrijpt hoe je lokaal impact kunt maken met een wereldwijd merk. We kijken ernaar uit om samen te werken aan vernieuwende en inspirerende campagnes.”
Coopr zal Radisson Hotel Group ondersteunen bij het ontwikkelen van strategische PR-campagnes die de kernwaarden van het merk versterken. Denk aan impactvolle storytelling, zichtbaarheid in traditionele en digitale media, en creatieve concepten die een directe connectie met lokale doelgroepen maken.
Jos Govaart, oprichter en managing director van Coopr: “Radisson Hotel Group is een wereldwijd icoon in de hospitality sector, en dat hun hoofdkantoor in Brussel ligt, maakt deze samenwerking extra bijzonder. We kijken er enorm naar uit om te laten zien hoe strategische PR en storytelling het merk in de Benelux naar nieuwe hoogten kunnen brengen.”