Coolblue gaat samenwerking aan met ZIGT: ‘alles voor een glimlach’

FacebookTwitterLinkedIn

Electronicaretailer Coolblue heeft na een pitch ZIGT als nieuw media-agentschap gekozen.

ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij massamediale campagnes op TV en radio in zowel Nederland als België. Belangrijk aspect in de keuze voor ZIGT was de culturele fit op basis van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue: eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon doen.

Martine van Leeuwen, mediaplanner bij Coolblue: “Wat ons vooral aanspreekt in ZIGT is hun transparantie. Dat sluit perfect aan bij onze kernwaarde vrienden: eerlijk, direct en open. Daarnaast speelde de sterke ervaring van ZIGT met retail in zowel Nederland als België een belangrijke rol in de keuze”.

Laura Moerkerken, Managing Director van ZIGT: “We zijn er fier op dat we samen met Coolblue mogen werken aan het verder optimaliseren van hun campagnes. Met als motto ‘alles voor een glimlach’ gaat Coolblue de Vlaamse consument voor zich winnen”.