Content Cats wordt manley

FacebookTwitterLinkedIn

Content Cats, het boutique agency voor strategische PR en contentcreatie, is toe aan een nieuw hoofdstuk. Het PR-bureau consolideert haar groei van de afgelopen jaren en zet zich verder internationaal op de kaart met een nieuwe naam: manley. Het bureau werd zes jaar geleden opgericht door communicatiestrateeg Saar Dietvorst en is gevestigd op het Antwerpse Eilandje.

Als ‘Boutique Agency’ helpt manley zijn klanten te groeien via slimme communicatiestrategieën en het creëren en verspreiden van nieuwswaardige content. Die klanten zijn nationale en internationale impactbedrijven, actief in innovatieve sectoren zoals energie, health, biotech, proptech, mobiliteit, logistiek en food.

Saar Dietvorst, founder van manley: “Onze nieuwe naam straalt de kracht, degelijkheid en kwaliteit van onze aanpak en van ons DNA uit. Het is een knipoog naar een van ’s werelds meest legendarische audiocompressors. Compressie is een stille maar onmisbare kracht, op het kruispunt van technologie en creativiteit. Ze laat een stem of instrument afgelijnd en evenwichtig klinken. Net zoals de ideale PR-partner.”

manley kiest resoluut voor een duurzame aanpak die focust op mensen, vooruitstrevende ideeën en hun concrete implementatie. Het vertaalt complexe innovaties naar menselijke verhalen en helpt bedrijven om die verhalen op de juiste manier naar buiten te brengen met het oog op groei, het versterken van hun autoriteit en employer branding. Het PR-bureau biedt daarvoor een brede waaier aan diensten aan: van communicatiestrategie, media-insights en -relaties tot influencer en social media management.

Saar Dietvorst: Het succes van manley ligt in de strategische aanpak, creativiteit en dedication. Dankzij onze boutique aanpak kunnen we een heel persoonlijke en internationale aanpak hanteren, ver weg van bureaucratie. Onze klanten gaan samenwerkingen op lange termijn aan, een must voor elk bedrijf dat succesvol aan PR wilt doen.”