Beursduivel.be, eigendom van het beursgenoteerde IEX Group, heeft Connected Media gekozen als externe reclameregie voor België.
Connected Media heeft een strategie om merken te koppelen aan digitale niche-communities. Naast de website BusinessAM.be, dat een groeitraject aflegde naar meer dan 5 miljoen maandelijkse pageviews, heeft het vanaf 1 februari de niche-community van beleggend Vlaanderen erbij.
Mark Termeer, CEO IEX Group: “Beleggers spelen een prominente rol in de maatschappij. Hun keuzes bepalen hoe de maatschappij van morgen er zal uit zien, wie de winnaars en verliezers van morgen zijn. We zijn dan ook blij dat we nu een dedicated approach hebben naar adverteerders dankzij Connected Media.”
“We bestaan net 4 maanden en mogen naast de revelatie in business-news BusinessAM.be ook de 8 miljoen pageviews van Beursduivel vertegenwoordigen. Beursduivel.be is volgens Similarweb de 2e belangrijkste website in financieel nieuws. De samenwerking opent nieuwe perspectieven om krachtiger het high-end publiek van België te bereiken in een juiste context”, aldus Klaas Olbrechts van Connected Media.