Communicatiebureaus All Yours en The Crew Communication vormen voortaan één bureau: THE CREW

FacebookTwitterLinkedIn

Communicatiebureaus All Yours en The Crew Communication slaan de handen in elkaar en vormen vanaf nu één bureau onder de naam THE CREW. Na meer dan zes maanden toenadering en effectieve samenwerking hebben de twee entiteiten besloten hun krachten te bundelen. Met de regionale verankering van All Yours, hun 360° creatieve visie aangevuld met de gedegen expertise in digitale strategie van The Crew Communication was de complementariteit van de profielen duidelijk.

Het communicatiebureau maakt deel uit van de Koramic Group en is gevestigd in Brussel met exploitatiezetels in Halle. THE CREW heeft een geconsolideerd inkomen van meer dan 4 miljoen euro en zal geleid worden door het tandem Luc Botten en Luc de Tillesse. Met een team van zo’n 35 mensen biedt het praktische oplossing aan marketing- en communicatiemanagers.

De fusie maakt het mogelijk om complementaire strategie-, creatie- en productiediensten aan te bieden. Naast een digitale expertise, waar het bureau een specialiteit van heeft gemaakt, heeft The CREW een eigen callcenter waarmee het de relevantie en resultaten van campagnes kan analyseren.

Luc de Tillesse: “De markt evolueert en wij bieden een concreet antwoord op de vragen van de marketingmanagers van middelgrote bedrijven die een steeds snellere respons willen met meetbare resultaten die onze wendbaarheid voortdurend op de proef stellen. In die zin is onze positionering uniek en zijn we hun verlengstuk. Onze belofte klinkt dan ook volkomen logisch: You’ll never work alone.”

Luc Botten heeft een jarenlange ervaring bij verschillende adverteerders. Hij bekleedde verschillende directiefuncties met expertise in marketing, nieuwe technologieën en financiën. Hij heeft een uitgesproken mening over het profiel van het ideale bureau voor een adverteerder: “Ik had de kans om met enkele grote agencies te werken zonder echt overtuigd te zijn van de reële impact die deze samenwerking creëerde. De meetbaarheid van de resultaten is te subjectief. Goed naar de adverteerder luisteren om precies zijn behoeften, in volledige transparantie te bepalen, is een uitdaging die THE CREW elke dag wil aangaan.”

Luc Botten & Luc de Tillesse