Comfi herschikt haar communicatie- en pr-activiteiten in Comfidens en Befirm

FacebookTwitterLinkedIn

Comfi, het corporate en financial communications agency, herpositioneert zich brengt haar twee kernactiviteiten onder in twee gespecialiseerde op zichzelf staande agentschappen. In februari nam het toen opgerichte zusterbureau Befirm (deel van de Bepublic Group) de pr-activiteiten onder haar vleugels, en vanaf deze week krijgt ook de communicatie-consultingpoot een nieuwe naam: Comfidens.

Als onafhankelijke divisie van Trustmedia, de communicatieafdeling van het nieuwsbedrijf Mediafin, surft Comfidens mee op het DNA en de expertise van deze uitgever.

Het full service agency Comfidens is de adviserende en operationele partner bij het uitbouwen van financiële & bedrijfscommunicatie. De tagline “making sense of finance” weerspiegelt duidelijk deze ambitie.

Comfidens blijft de expert wat betreft de creatie van jaarverslagen, integrated reportings en CSR-rapporten die het cijfermatige overstijgen en tegelijk de brand awareness versterken. Jaarverslagen fungeren zo als volwaardige communicatietools waar strategie en bedrijfswaarden op een behapbare, visuele en multimediale manier worden gepresenteerd.

Financiële communicatie beperkt zich niet langer tot het weergeven van de ruwe data. Bedrijven zien het meer en meer als een strategische tool om zich te positioneren en zowel interne als externe stakeholders en investeerders te benaderen en met hen in dialoog te treden. Transparantie, vertrouwen en heldere communicatie zijn daarbij sleutelbegrippen”, licht Yves Van Durme, Managing Director van Comfidens toe.