Clear Channel zet in op DOOH met creatief datamanagementplatform D3CK

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatief datamanagementplatform D3CK voor. D3CK ondersteunt verder de optimale inzet van het groeiende digitale aanbod van de regie.

If Content is King, Context is God

De juiste context maakt een campagne nagenoeg 20% efficiënter. Dynamic advertising is daarom een absolute must in DOOH.

Clear Channel stelt in dat kader zijn uiterst flexibele platform voor het beheer van digitale dynamische content voor: D3CK. Met D3CK belooft de regie zijn adverteerders een eenvoudige inzetbaarheid van data (owned en third-party data) in hun creatieve en doeltreffende DOOH-campagnes.

Dankzij het dynamische beheer in real time worden reclameboodschappen automatisch en op maat gemaakt en veranderen ze in functie van het moment, de plaatsing, de omgeving, de actualiteit of specifieke data van de adverteerder.

Uitbreiding aanbod

Na het centrum van Brussel, de Vlaamse kust en Vlaams-Brabant investeert Clear Channel nu in Waals-Brabant en plaatst City Play-schermen in Waterloo. Deze nieuwe schermen worden ingeplant op strategische punten zoals winkelzones en andere plaatsen met veel passage. Daardoor bevestigen zij eens te meer de premium dimensie van City Play.

De schermen garanderen een hoge merkzichtbaarheid bij het lokale publiek gedurende het hele parcours dat zij aflegt, en dit met de meest relevante boodschap. En dat geldt uiteraard ook voor de meest recente installatie van City Play-schermen in gemeenten als Sint-Pieters-Woluwe, Sint-Joost-ten-Noode, Dilbeek, Kortrijk en Schoten.

Het aanbod I-CONIC werd dan weer uitgebreid in het westen van Brussel, waar een nieuw XXL scherm werd geplaatst op de Keizer Karellaan, een belangrijke toegangsweg naar de hoofdstad. Zo zet Clear Channel, samen met de schermen aan De Brouckère, Van Praet en Delta, een krachtig aanbod met XXL impact in de markt.