Clear Channel versterkt zijn digitaal nationaal aanbod en ontvouwt de eerste touch screens in de stations

FacebookTwitterLinkedIn

Gesterkt door het succes van Play bouwt Clear Channel zijn digitaal aanbod uit en implementeert het bedrijf achttien bijkomende schermen in Belgische treinstations. Twee schermen komen in het station van Leuven en zestien schermen worden in de stations van Luik, Charleroi, Bergen, Gembloux, Doornik, Brussel-Luxemburg, Antwerpen-Berchem, Kortrijk en Hasselt geplaatst. De geleidelijke uitbreiding van het netwerk, voorzien in januari 2015, versterkt de digitale aanwezigheid in het zuiden van het land en zorgt voor een nationaal gespreide dekking.

 

Vanaf december 2014 zullen overigens tien Create & Play-schermen uitgerust worden met touch screen-technologie om de consument meer interactiviteit aan te bieden. Ter herinnering: om de visibiliteit van een campagne te versterken, kunnen deze schermen aangekleed worden in de kleuren van de actie en uitgerust worden met verschillende technologieën, zoals bewegingssensoren, Wi-Fi of het interactief Connect-platform waarmee er op de wensen van de consument wordt ingespeeld.