Clear Channel presenteert zijn nieuwe commerciële structuur

FacebookTwitterLinkedIn

Om nog beter aan de huidige en toekomstige eisen van de OOH-markt te kunnen beantwoorden, stroomlijnt Clear Channel zijn commerciële organisatie. In de nieuwe organisatie zijn de verschillende expertises van het commerciële team optimaal op elkaar afgestemd met een tweedelige structuur: Sales en Revenue & Product.

Baudouin van de Berg treedt toe tot het directiecomité als Sales Director. Het bedrijf heeft geen geheimen meer voor Baudouin, die er in verschillende commerciële functies heeft gewerkt. De afgelopen jaren was hij Head of Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel.

Joris De Doncker treedt toe tot het directiecomité als Revenue & Product Director. Joris begon zijn carrière bij Lyreco waar hij verschillende functies bekleedde in sales, training en management. In 2015 maakte hij de overstap naar Clear Channel waar hij de afgelopen jaren verantwoordelijk was voor de Business Unit Direct Sales en nadien doorgroeide tot Head of Field Sales.

Managing Director Jan de Moor: “Baudouin en Joris hebben een sterke ervaring in de sector die ze combineren met een grondige kennis van de markt en zijn behoeften. Dankzij deze bevestigde en complementaire talenten en de nieuwe commerciële organisatie zijn we perfect voorbereid om nog meer tegemoet te komen aan de vereisten van een steeds evoluerende markt.”