Capri Sun vertrouwt Europees mediabudget toe aan Vizeum

FacebookTwitterLinkedIn

Vizeum is benoemd tot mediabureau voor het Zwiterse fruitsapmerk Capri Sun in Europa na een competitieve pitch die startte in oktober 2018 en 6 maanden duurde. De scope omvat alle mediakanalen, zowel online als offline in België, Frankrijk, Nederland, Portugal, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Sabrina Van Cutsem, Managing Director Vizeum, legt uit: “Capri Sun is wereldwijd een fantastisch huismerk en we zijn verheugd om met hen samen te werken in Europa. We houden ervan dat ze een lange traditie hebben en trouw blijven aan hun merkidentiteit en productportfolio. Net zoals bij Vizeum, staat innovatie centraal in wat ze doen. Samen zullen we gebruik maken van de volledige kracht van data, media en technologie om een stapsgewijze verandering in hun merkcommunicatie teweeg te brengen.”

Jan Strubel, Vicepresident Marketing Capri Sun Group, verklaart de beslissing: “We zijn verheugd dat we met Vizeum een sterk mediabureau voor onze Europese regio hebben gevonden. We zijn ervan overtuigd dat hun uitstekende vaardigheden ons zullen ondersteunen in onze groei en de communicatie met onze consumenten zullen verbeteren. “