Brand extension: Creativa Femmes d’Aujourd’hui

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media en Conceptum Exhibitions, een leider in de vrouwenpers en de beurs- en eventindustrie in België, slaan de handen in elkaar met de nieuwe Creativa Femmes d’Aujourd’hui beurs. Samen zullen ze twee evenementen organiseren in 2020, één in Brussel en één in Namen, om op een eenvoudige en effectieve manier de wereld van dynamische en creatieve vrouwen te bereiken.

Creativa

Conceptum Exhibitions, eigenaar van Creativa, is al meer dan 20 jaar toonaangevend in het coördineren van beurzen. Het organiseert onder meer Vakantiesalon Antwerpen, Aventuria, B&Bdays, Megavino en Cake & Sugar. Creativa bestaat al 250 edities en is momenteel de nummer 1 beurs van de creatieve hobby’s en het ‘Do It Yourself’-concept. Gedurende 4 dagen geven exposanten van creatieve hobby’s en animatieprofessionals workshops uit alle sectoren voor alle doe-het-zelvers. Denk aan onder andere bloemsierkunst, sieraden, haken, make-up en origami. Het grootste succes van het DIY-evenement is dat je zelf aan de slag kan en met je eigen creatie naar huis gaat.

Creativa Femmes d’Aujourd’hui – Brussel

Met meer dan 400.000 lezers is Femmes d’Aujourd’hui het meest gelezen vrouwenweekblad in Franstalig België en een van de bekendste merken. Elke maand biedt Femmes d’Aujourd’hui ook haar culinaire tijdschrift Délices aan, de maandelijkse foodie favoriet in Wallonië. Daarbovenop publiceert Femmes d’Aujourd’hui zes speciale lifestyle-uitgaven.

De eerste editie van deze dynamische en interactieve nieuwe samenwerking vindt plaats van 13 tot 16 februari 2020 in Brussels Expo. Het event zal meer dan 200 workshops, kookdemonstraties, tentoonstellingen en entertainment voor jong en oud samenbrengen. Er worden bijna 20.000 bezoekers verwacht tijdens deze vierdaagse beurs met daarnaast enkele nieuwigheden: een modeshow, Espace Délice (gerealiseerd in samenwerking met vele chefs), een workshop make-over Femmes d’Aujourd’hui, lifestyle tips enz.