blowUP media Benelux lanceert digitaal OOH-netwerk in België

FacebookTwitterLinkedIn

blowUP media Benelux breidt haar digitaal OOH-netwerk uit naar België. Het nieuwe netwerk genaamd Frontline bestaat uit full-motion sites op AAA-locaties in de drukke binnensteden van Antwerpen, Brussel en Gent. De schermen bevinden zich op prominente plekken in etalages en vormen zo een naadloos onderdeel van het landschap.

Guillaume Closset, Sales Director van blowUP media België: “Met ons nieuw Frontline-project bieden we adverteerders een krachtige digitale oplossing om hun publiek daar te bereiken waar de actie plaatsvindt. Deze immense HD-schermen garanderen een uitstekende zichtbaarheid, emotie en impact.”

Met deze digitale schermen, variërend van 30m² tot 45m², geeft blowUP media haar klanten de mogelijkheid om met aangrijpende en in het oog springende content de doelgroep te bereiken. De drie locaties zijn voorzien van meerdere schermen die samen of apart van elkaar kunnen worden ingezet. Campagnes kunnen worden aangepast per locatie, of alle locaties kunnen tegelijkertijd gebruikt worden.

Daarnaast biedt blowUP media in de drie steden de mogelijkheid om een interactieve merkervaring te creëren met de combinatie van LED-schermen en tijdelijke experience stores op locatie om op een impactvolle manier de doelgroep te bereiken.