Bernard Decamp bij Febelmag voor de commercialisering van de Big Wraps

FacebookTwitterLinkedIn

Enkele maanden terug lanceerde Febelmag het Big Wraps project onder impuls van onder andere Dirk Schyvinck. Nu wordt voor de verdere commercialisering beroep gedaan op de ervaring van Bernard Decamp.

 

Begin januari 2016 zal Bernard Decamp het team van Magazine Media versterken om in het bijzonder op de ontwikkeling van de Big Wraps te werken, het sectoraanbod van de magazine-uitgevers van Febelmag en hun publicitaire regies. Gedurende de eerste vier maanden zal hij zich toespitsen op de ondersteuning van de Big Wraps bij media agencies en adverteerders.

 

Bernard Decamp is gestart in agentschappen als McCann Erickson, Saatchi & Saatchi en Ogilvy & Mather. In 1999 besliste hij over te stappen naar de publicitaire regie Medialogue (ondertussen Sanoma) die hij in september 2015 verlaten heeft.

 

Febelmag is één van de divisies van The Ppress, de vereniging van uitgevers van de Belgische periodieke pers die vier departementen telt: B2B Press (vakbladen), OPPAb (Online Professional Publishers Association), Febelmag (publieksbladen) en Free Press (gratis pers).