Volgend op de recente wijzigingen in het managementteam van dentsu international, vinden nu ook een aantal belangrijke interne promoties plaats.
Isabelle Rotsaert, die al menige jaren bij dentsu international op de teller heeft staan, is gepromoveerd tot Head of Commerce & Trading. Chenling Zhang wordt Head of Strategy, Data & Research. Laurent Massart neemt de leiding over de klantenrelaties als Head of Client Services. Matthieu Coulange is gepromoveerd tot Digital Paid Lead en Geoffrey Moulart wordt aangesteld als Head of Operations.
“We geloven sterk in de capaciteiten van onze eigen mensen en kiezen vol overtuiging voor interne promoties in plaats van nieuwe rekruteringen”, aldus COO Alessandro Papa en CCO Sabrina Van Cutsem. “De afgelopen jaren hebben deze mensen bewezen wat ze waard zijn. Samen met hen willen we bouwen aan het nieuwe verhaal achter dentsu international.”
Deze interne verschuivingen kaderen in de nieuwe positionering die de groep binnenkort wereldwijd zal uitrollen: “Meer dan ooit ligt de focus op hoe we nog beter onze klanten kunnen servicen in deze turbulente tijden. Klanten verwachten meer en meer begeleiding, en dit team kan deze nieuwe verwachtingen het best invullen”, besluit Sabrina Van Cutsem.