BBDO wint bovenop een Silver Cannes Lion de tweede Radio Forever Award, een prijs van The Radio Group

FacebookTwitterLinkedIn

The Radio Group (IP, MEDIALAAN, RMB en VAR) heeft de Radio Forever Award uitgereikt aan het bureau dat zich het voorbije jaar het meest onderscheidde met creatieve radioreclame. BBDO is de winnaar en mag op kosten van The Radio Group met 10 personen een villa in Cannes – tijdens het reclamefestival 2016 – betrekken, vluchten inbegrepen.

 

De prijs werd overhandigd op Saint Canneke (organisatie van ACC op 2 juli in Antwerpen) door Peter Baert die België dit jaar vertegenwoordigde in de Cannes Lions radiojury. De radiocampagne van BBDO voor VIER won er een Silver Campaign Award.

 

Dit jaar waren Duval Guillaume en Mortierbrigade verdienstelijke runners up voor de Radio Forever Award. Vorig jaar ging Famous als allereerste met de trofee aan de haal.

 

Met de prijs wil The Radio Group creatieve radio ondersteunen. “De vier regies engageren zich om zowel vandaag als in de toekomst sterke radio te blijven maken én sterke radioreclame te stimuleren.”

 

Saint Canneke is een initiatief van het ACC waar de Belgische juryleden op het reclamefestival Cannes Lions hun ervaringen komen delen aan de creatieve achterban met de bedoeling het creatieve Belgische werk te stimuleren en beter kans te maken op volgende prijzen in Cannes.

 

Dit is het overzicht van alle Belgische winnaars in Cannes met de link naar hun inzending.