Bart De Pauw en Benoit Pissoort vervoegen het management van Mindshare en Maxus, Els Thielemans wordt CEO van Maxus

FacebookTwitterLinkedIn

Mindshare en Maxus gaan volop investeren in data, insights en research. Het huidige team van econometristen, researchers en strategen zal vanaf heden aangestuurd worden door Bart De Pauw. Hij is vanaf april toegetreden tot het executive committee als Partner Business Planning. Bart werkte voorheen als Advertising Sales Development Manager bij Sanoma, als Marketing Director bij RMB en als COO bij OMD.

 

Daarnaast vervoegt ook Benoit Pissoort het management van Mindshare en Maxus. Hij neemt er de leiding over de TV, Cinema & Video teams van beide bedrijven. Tot voor kort was Benoit Senior Account Manager bij Medialaan. Hij heeft eveneens ervaring als TV Supervisor & Coördinator en zal in zijn nieuwe rol instaan voor trading en innovatie.

 

Last but not least wordt Els Thielemans benoemd tot CEO van Maxus. Gedurende de laatste 3,5 jaar heeft zij er (als Managing Director) samen met haar team voor gezorgd dat Maxus verviervoudigd is qua omzet en aantal teamleden. Gedurende die periode werd zij geflankeerd door Gino Baeck, die zich vanaf heden volop zal toeleggen op GroupM en Mindshare (waar hij de rol van CEO vervult). Gino laat Maxus in vol vertrouwen in handen van Els die reeds haar tiende jaar binnen GroupM heeft ingezet.