BAM Studentencongres kiest Hasselt als uitvalsbasis

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Voor de 30ste keer op rij organiseert BAM haar jaarlijkse Studentencongres op donderdag 15 maart 2018. Nadat het nieuwe concept #MarketHappening vorig jaar in studentenstad Leuven gelanceerd werd, is het dit jaar de beurt aan de stad Hasselt om haar deuren open te zetten voor de 1.300 marketingstudenten.

Marketing door en voor studenten, daar gaat het om bij de BAM Campus, de studentenwerking van de Belgian Association of Marketing (BAM). Deze groep marketingstudenten organiseert, onder het credo “verruim je eigen marketinghorizon”, een jaarlijks marketingcongres louter voor studenten.

Met dit congres wil BAM een brug slaan tussen de marketinglessen in de aula’s en de praktijkinzichten en theorieën van de sprekers die BAM Campus voor die dag selecteert. Zo kunnen de studenten ontdekken hoe marketeers zich bijscholen door zich een dag te laten inspireren via een mix van boeiende keynotes en inspirerende bedrijfsbezoeken.

Dit jaar wordt #MarketHappening ontvangen in Hasselt. In de voormiddag worden er presentaties gegeven van vertegenwoordigers van onder andere Teamleader, Deliveroo, MIVB en Matuvu, alsook van de Limburgse ondernemer Bart Becks. In de namiddag lopen er verschillende trajecten door de stad met georganiseerde bedrijfsbezoeken bij onder andere Versuz en Corda Campus.

Meer informatie vindt u in onze agenda.
Sponsormogelijkheden via nathalie.prieto@marketing.be.