BAM Marketing Congress maakt programma en sprekers bekend

BAM (Belgian Association of Marketing)
FacebookLinkedIn

De 36ste editie van het STIMA Congres, de grootste en belangrijkste marketingconferentie van België, wordt de 1ste editie van het Marketing Congres van BAM (Belgian Association of Marketing) nu de drie beroepsverenigingen BDMA, IAB Belgium en STIMA gefusioneerd zijn.

Inschrijven kan hier.

Inspirerende talks door een twintigtal van de beste marketeers en CEO’s

Op donderdag 7 en vrijdag 8 december komen in Brussels Expo onder het thema “The Inconvenient Truths of Marketing in a Digital Era” de volgende topics aan bod:

Eerste ongemakkelijke waarheid: marketeers kennen hun consumenten niet
–    “The Future of Human-Technology Interaction” met Susan Weinschenk, Behavioral Scientist, Author, Speaker, Consultant & Mentor, The Team W
–    “The era of average is over” met Kristof De Wulf, Co-founder & CEO, InSites Consulting
–    “The relationship between media, advertising and the general public in the UK” met Nicole Greenfield-Smith, Head of Research, Thinkbox
–    “Why you fail as a digital marketer and what to do about it” met Karl Gilis, Co-founder & Managing Partner, AGConsult

Tweede ongemakkelijke waarheid: de nieuwe economie levert minder waardecreatie op dan de oude
–    “Value creation in the digital economy” met Stefan Hyttfors, Futurist Speaker & Author
–    “How Digital Dinosaurs can survive and prosper in the Digital Age” met Wim Decraene, Managing Director, Accenture Digital BeLux
–    “Observations on leadership, management excellence and the challenge of value creation” met Pierre-Olivier Beckers, Investor, Director & Coach
–    “Creative under fire” met Mark Woerde, Founder, Lemz and Letsheal.org

Derde ongemakkelijke waarheid: er wordt nu meer belang gehecht aan technologie dan aan inhoud
–    “The rise of Tech Brands” met Maria Garrido, Global Chief Insights & Analytics Officer, Havas Media Group
–    “Brands produce boring content” met Steve Griffiths, CDO & Head of Strategic Services & Partnerships, DDB Europe
–    “Blockchain: a new technological gold rush” met Jean-Luc Verhelst, Strategy Consultant, Monitor Deloitte
–    “When and how to start an interactive dialogue with your consumers” met Mark Herman, Founder, sympl
–    “Raise the Bar or Leave the stage” met Luc Suykens, Harley Procter Brand Director, P&G France, Belgium & the Netherlands

Vierde ongemakkelijke waarheid: de traditionele media doen het zeer goed
–    “How to make the right marketing decisions for your target group & brands” met Marcel Corstjens, Unilever Chaired Professor of Marketing, INSEAD
–    Bernard Marchant, Managing Director, ROSSEL
–    “Media landscape 2017, time for a new deal” met Bertrand Beaudichon, CEO, Mediaplus France
–    “What is the truth about media?” met Sylvie Irzi, COO, IPG Mediabrands

Daarnaast krijgen deelnemers ook de kans om keynotes bij te wonen van:
–    Rory Sutherland, Vice Chairman, O&M Group UK
–    Peter Field, Marketing & Advertising Consultant
–    Nell Watson, Engineer, Entrepreneur & Futurist Thinker

Marketing Village en talrijke gelegenheden tot netwerken

In het Marketing Village van het congres zullen meer dan 35 bedrijven vertegenwoordigd zijn. Marketeers kunnen zich er op de hoogte stellen van de beste oplossingen die beschikbaar zijn op de markt.

Vanwege het succes van het format worden ook dit jaar de reeksen Lunch&Learn en Breakfast&Learn aangeboden voor wie wil bijleren van de beste experts in België. Vooraf inschrijven is verplicht.

Tijdens het congres wordt met de award Belgium’s New Brand of the Year het sterkste nieuwe merk van eigen bodem bekroond dat nog geen vijf jaar bestaat. Die award wordt uitgereikt in samenwerking met De Tijd en L’Echo.

Afspraak dus op donderdag 7 en vrijdag 8 december in Brussels Expo.