BAM en Brightfish op zoek naar nieuwe jonge marketingtalenten

FacebookTwitterLinkedIn

Als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions, is het voor Brightfish al de vierde keer dat ze een team jonge marketeers de kans geven om naar ’s werelds grootste reclame- en marketingfestival te gaan. BAM organiseert dit initiatief mee vanuit hun Young Spirit Board die specifiek acties uitwerkt voor Young Marketers.

In mei won het duo Noëmie Haverhals en Dilan Sikar de Belgische competitie en werden zij de Belgische afgevaardigden op het internationale festival. Naast de unieke ervaring was de kers op de taart de Golden Award die ze in de wacht sleepten, na het winnen van de globale Young Marketers Competition met hun inspirerende case. Het duo komt zichzelf voorstellen tijdens het BAM Marketing Congress op vrijdag 6 december en lanceert een warme oproep voor nieuwe jonge talenten om zich in te schrijven voor de Young Marketers Competition.

Via een wedstrijd met uitgebreid parcours, krijgen alle deelnemende teams via workshops de nodige opleiding, tools en ondersteuning in het volledige proces om zich hiervoor klaar te stomen. Het beste team wordt afgevaardigd naar Cannes om daar deel te nemen aan de officiële Young Marketers Competition.

Op 6 maart worden gedurende een volledige dag hands-on masterclasses georganiseerd met professionals uit de reclame- en marketingwereld die zorgen voor exclusieve en interessante workshops. De Young Marketers krijgen zo allerlei tips en tricks over presenteren en briefings opmaken van topmarketers en -strategen. Na de workshops krijgen de Young Marketers een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest.

De wedstrijd is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar, inschrijven kan tot 28 februari 2020 en is volledig gratis.