B2B Awards 2017: and the winner is…

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
B2B Awards

Op 24/10/2017 vond in Dockx Bruxsel de vierde editie van de B2B Awards plaats.
De jury’s voorgezeten door Alex Thoré, CRM, Branding & Communication Director bij Proximus, reikten vier prijzen uit in de categorie ‘Press’ en tien in de categorie ‘Communication’. Hierbij een overzicht:

Press

Best Diversification: Roularta Healthcare – De Artsenkrant

Best Content: Roularta Healthcare – De Apotheker

Best Launch: Publicarto – MT.be

Best Launch: Media Marketing – MM Brunch

 

Communication

Favoriet van de Jury + Best Use of PR: ‘Head of Godverdomme Alles’ (De Vloer)

Best Use of Integrated: ‘Dare to Play’ (LDV United/Special Olympics)

Best Use of Integrated: ‘De Helden van ’t Kleingeld’ (Kunstmaan/Bancontact)

Best Use of Promo/Activation: ‘De Digitale Versnelling’ (TBWA/Telenet for Business)

Best Use of Direct: ‘Shrink for Safety’ (LDV United/Kind en Gezin)

Best Use of PR: ‘Surprise Selection’ (LDV United/Special Olympics)

Best Use of Publishing/Content: ‘Networking Works’ (Silver & Copper/ING)

Best Use of Publishing/Content: ‘Overlevingsgids’ (The Fat Lady/Kluwer)

Best Use of Data/CRM: ‘Agency MManager’ (Happiness/Media Marketing)