AMMA Media Research of the Year – presentatie van de 7 dossiers op 25 maart

FacebookTwitterLinkedIn

Wie wint de AMMA voor Media Research of the Year?

Welke Belgische research, innovatie of ontwikkeling verdient een prijs? Op 20 mei worden de AMMA uitgereikt, de Annual Master in Media Awards.

Op donderdag 25 maart van 9u tot 12u30 kunnen geïnteresseerden via een webinar alvast de inzendingen ontdekken voor “Media Research of the Year”, samen met de vijf nominaties voor “Innovation & Development of the Year”.

Na de sessie zal je mee kunnen bepalen wie de award verdient door je stem uit te brengen. Deze stemmen tellen mee voor 20% van de punten.

De deelnemers in de categorie “Media Research of the Year” zijn:

  • DPG Media – Vernieuwde MIP: crossmediale impactmeting op maat van adverteerder
  • Space – Alpha, attention to advertising, episode 2
  • IP Belgium – AdScan
  • bpost – PaperMail ROI Research Project
  • GroupM – [m]Response meets [m]Score, an integrated ad scoring model
  • RMB – MediaXtend
  • DPG Media – Aandacht & online video kwaliteit

Meer informatie vindt u in onze Agenda.