Laden Evenementen

VIA Webinar: The state of the attention economy

10:00 - 11:00
FacebookTwitterLinkedIn

Op dinsdag 24 mei, 10 uur organiseren VIA en haar Nederlandse zusterorganisatie Screenforce dit webinar met keynote sprekers Karen Nelson-Field (Amplified Intelligence) en Florian Passlick (Eye-Square). Deelname is gratis.

Aandacht wordt een steeds belangrijkere maatstaf om touchpoints te vergelijken en om hun effect beter te begrijpen.

Karen Nelson-Field legt uit hoe merken aandacht kunnen aanwenden om hun online reclames beter te meten en hun digitaal ecosysteem beter in te richten. Florian Passlick presenteert de resultaten van het Track the Success onderzoek, dat het kijkgedrag meet in een natuurlijke thuissituatie.

Afsluitend vind er een discussie plaats met Michel van der Voort (Screenforce), Tim Van Doorslaer (VIA Belgium), Michael Willems (Dentsu Benelux) en een adverteerder over de inhoud van de presentaties. De belangrijkste vraag voor de discussie is: briefen adverteerders nu al hun mediabureaus om aandacht voor reclames als KPI op te nemen?