
Hoe is de advertentiemarkt geëvolueerd in 2024? Wat waren de belangrijkste trends? Zijn er veranderingen in de kijk- of luisterpatronen? Wie zijn de grootste adverteerders? Wat met de digitale evoluties?
Alle key data worden door VIA op een rij gezet en gepresenteerd.
Michel Dupont en Marjolijn Rens zullen de belangrijkste ontwikkelingen in de TV- en BVOD-markt met u delen. Van globale kijkcijfertrends tot investeringsdynamiek en veranderingen in kijkgedrag, het beeld zal compleet zijn.
Radiotrends worden gepresenteerd door Mélusine Naômé en Vincent Vinck. Zij zullen hun licht laten schijnen over veranderingen in het luistergedrag, ongeacht het device of platform, en ons vertellen hoe dit medium is gekocht door de reclamemarkt in 2024.
De bioscoop staat zeker niet stil. Kim Temmerman en Aurélie Clément zullen ons leiden door een analyse van het afgelopen jaar, waarin zowel box office successen als belangrijke commerciële ontwikkelingen aan bod zullen komen.
