De officiële “share of ear” studie van de Belgische markt
Voor de 4de maal presenteert het CIM de Audio Time studie, die het luistergedrag van de Belgen in kaart brengt. Alle bronnen van audio komen in deze studie aan bod. De studie laat toe hun relatief belang te duiden en de verschillen qua regio, leeftijd en device toe te lichten. En uiteraard zijn er ook de langere termijn evoluties.
Naar welke audio-content luisteren Belgen vandaag? Welk platform verkiezen ze? Is het juist dat jongeren minder naar radio luisteren dan naar streamingplatformen? Ontdek de nieuwe resultaten van deze “Share of Ear” studie tijdens het webinar georganiseerd door VIA op dinsdag 28 januari om 9u.
Het webinar wordt geleid door Thierry Mars, Directeur Radio bij EGTA. Audio Time wordt gepresenteerd door Joëlle Defossez en Mathias Maesschalck, Project Managers bij CIM. Thierry zal van zijn kant ook internationale inzichten delen over de consumptie van audio-content.En tot slot zal Wout Dockx de “Power Slides 2024” van VIA voorstellen: een bloemlezing van markante conclusies die kwamen bovendrijven in de studies en presentaties van 2024.
Online webinar. Link will be sent.