Bpost heeft zich in de 21ste eeuw omgevormd van klassieke brievenbezorger tot een belangrijke logistieke speler. Het bedrijf is zelden weg uit de actualiteit: kwartaalcijfers, overname van de Belgische activiteiten van Lagardère, overnamepogingen van de Roemeense en Nederlandse Post, enzovoort.
Koen Van Gerven geeft een inkijk in de evolutie van en de uitdagingen waarvoor bpost staat.
- Wat met de concessie voor de verdeling van kranten en tijdschriften?
- Hoe omgaan met de uitdagingen en opportuniteiten van de digitalisering?
- Hoe de ‘last mile’ garanderen?
- Hoe de belangrijke positie in de persdistributie efficiënt invullen?
- Focussen in hoofdzaak op de pakjesdivisie of niet?
- Welke relatie nastreven met de uitgevers?
Stefaan Michielsen van De Tijd en Marc Lambrechts van L’Echo gaan aansluitend in gesprek met Koen Van Gerven om de info op scherp te stellen.
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
19 oktober 2017 18:30 - 21:30Organisator
WE MEDIAMeer informatie: websiteAdres
Corelio Gossetlaan 30Groot-Bijgaarden
1702 België + Google Maps