
De UBA Trends Day geeft een overzicht van de nieuwe trends op vlak van consumer insights, innovatie, communicatietechnieken en research. Internationale topsprekers brengen inspiratie voor uw bedrijf of merk.
Het event is de laatste jaren uitgegroeid tot dé referentie binnen de sector en biedt aan meer dan 650 professionals een dag vol inspiratie en gelegenheid tot netwerken.
Programma:
KEYNOTE: Tyler Brûlé, Editor in Chief, Monocle
“Consumer Trends in 2015. Which brands are getting it right?”
Michael Yapp, Director the ZOO, Google
“Trends in Mobile. What is the role of mobile technology in the digital discourse?”
Nils Müller, CEO TrendOne
“Trends in Technology. What will the world look like in 2025?”
Mark Earls, Herdmeister, Herd Consultancy
“Trends in Mass Behaviour. How to innovate through copying?”
David Sable, Global CEO, Young & Rubicam
“Trends in the Agency World. How to survive the next decade?”
Mark Adams, Founder & Director, The Audience
“Trends in Social Media. How social networks become livingorganisms?”
Bob Hoffman, Partner, Type A Group
“Trends in Advertising. Advertising needs troublemakers!”
Jacqueline Corbelli, CEO, BrightLine
“Addressable advertising, the new game changer?”
Praktische info
Adres: Square Brussel, Kunstberg, 1000 Brussel.
Dresscode: Stadskledij
Meer info op de site van UBA.