Opgelet: twee halve dagen op 1 oktober (13:45-16:00) en 8 oktober (9:45-12:30).
Start het spel en integreer esports in uw marketingaanpak
Wilt u esports begrijpen en het spel meespelen? Dan zijn de UBA Discovery Days de ideale gelegenheid.
Gedurende twee halve dagen bieden experts, adverteerders en gepassioneerde teammanagers u een diepgaande blik op esports en de mogelijkheden voor marketing en merken.
Waarom meedoen?
- Het eerste online evenement dat uitsluitend gewijd is aan esports en marketing.
- Toonaangevende experts en esports pioniers
- Een internationale en lokale focus
- Begrijp de trends en integreer esports in uw marketingstrategie
Programma
Dag 1, donderdag 1 oktober
- 13:45 – 14:00: Welcome – Colin Wijnholds (NL)
- 14:00 – 14:40: Esports 101: Is esports a must-know for every marketeer ? – Steven Leunens (META)
- 14:40 – 15:20: The most relevant data and metrics in Belgium – Stijn Jacobs (What’s Next Consulting)
- 15:20 – 16:00: Connecting your brand to esports, a deep dive into the possibilities – Birger De Geyter (META)
- 16:00 – 16:30: Q&A Session
Dag 2, donderdag 8 oktober
- 9:45 – 10:00: Welcome – Colin Wijnholds (NL – E-sport Stage & Show Host)
- 10:00 – 10:40: Evolution and monetization of the League of Legends European Ecosystem – Romain Bigeard (RIOT Games)
- 10:40 – 11:20: Esports and Marketing: eldorado or myth? – Lukasz Zolynia (G2 Esports)
- 11:20 – 12:00: Case : Taking the right steps to evolve an esports partnership locally – Stef Sleurs (Audi Import)
- 12:00 – 12:30: Q&A Session
Toevoegen aan uw kalender