Laden Evenementen

UBA Book it: Fons Van Dyck met ‘Reclame. Dood of levend’

07:45 - 09:00
FacebookTwitterLinkedIn

UBA Book it = 1 boek in 60 minuten

 

In het boek: “Reclame. Dood of levend” gaat Fons Van Dyck op zoek naar de functie van reclame in de marketing van merken vandaag en de impact van reclame op consumenten. Via de analyse van recent wetenschappelijk onderzoek en succesvolle reclamecampagnes geeft hij een aanzet tot debat en reflectie in dit digitale tijdperk.

 

“Merken die in reclame investeren in tijden van economische recessie komen sneller en gesterkt uit de crisis. Crisissen zijn immers momenten waarop de mentale bakens van consumenten door elkaar geschud worden. Ook de marktaandelen verschuiven. Reclame kan voor merken een sleutel zijn die de deur naar een welvarende toekomst opent.”

 

Deelnameprijs is 35 € voor UBA-leden en 50€ voor niet-leden (excl. BTW) en u krijgt daarvoor:

  • een korte boekbespreking door de auteur
  • een ontbijt
  • netwerkmogelijkheden met andere adverteerders
  • het boek mee naar huis

Locatie: UBA (Gebouw D.E. Master Blenders 1735) Antwerpselaan 2, 1853 Strombeek-Bever