Laden Evenementen

UBA Book It: Brandhacking (Online)

13:30 - 14:30
FacebookTwitterLinkedIn

Tijdens een online meeting nemen we u mee naar de essentie van relevante nieuwe boeken over marketing en communicatie. Voor iedereen die op de hoogte wil blijven maakt UBA een selectie van relevante boeken. Vervolgens nodigen we de auteur uit om de krachtlijnen van het boek toe te lichten in een videomeeting. Zo bent u meteen mee met de boeken die ertoe doen. Deelname aan een UBA Book It is gratis.

Brandhacking: 7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken
door Stef Verbeeck

Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Bedrijven lijken te worstelen met het communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het ontwikkelen van een verhaal dat doelgroepen aan hen bindt. Impact maken is al even geen evidentie meer, en alleen de dominante spelers lijken nog mee te zijn met alle marketingtrends en te floreren in hun markt.

Met Brandhacking maakt merkstrateeg Stef Verbeeck u wegwijs in zeven manieren om je merk onmisbaar te maken, ook zonder te vervallen in hip jargon en het uitgeven van fortuinen aan marketingcampagnes. Hij legt de methodes bloot die succesvolle merken gebruiken om het hart van hun doelgroepen te veroveren en biedt inzichten in de concrete acties die u met uw merk kunt ondernemen om uw plaats in de markt te verzekeren. U ontdekt onder andere hoe klantcentriciteit, merkbeleving, brand purpose en inspelen op emotionele triggers merken iconisch maakt. Het boek is rijkelijk voorzien van praktijkcases, tastbare voorbeelden en innovatieve oplossingen voor de hedendaagse strategische uitdagingen waarmee elk merk te maken heeft.

Brandhacking is een pleidooi om uw merk te herwaarderen als je belangrijkste strategische asset en tegelijk een praktische leidraad bij het doeltreffend investeren in interacties met uw doelpubliek.