De media zitten in een stroomversnelling. Digitale lezers- en advertentieconcepten die tot voor kort theorie leken, worden vandaag in versneld tempo geïmplementeerd. Wat betekent die nieuwe realiteit voor u als media-professional?
Kom op dinsdagmiddag 11 juni naar het skyline-terras (Tour & Taxis) en ontdek de nieuwe visie van Trustmedia. U krijgt er ook in avant-première de resultaten van de Digital Newspaper Survey: meer dan 16.000 respondenten over hun nieuw (multimediaal) mediagedrag.
Programma:
11u30 – Onthaal
12u00 – Trustmedia, de nieuwe visie TRUST 3.0 door Hans De Rore (business manager Trustmedia)
12u15 – De uitdagingen van de multimedia-journalistiek door Frederik Delaplace (redactiedirecteur De Tijd & L’Echo)
12u30 – Resultaten Digital Newspaper Survey door Aurora Giribuola (business intelligence manager Trustmedia)
12u45 – Lunch BBQ ‘Street Food’
14u00 – Einde
Locatie: Tour & Taxis – Havenlaan 86C 1000 Brussel.
Schrijf u hier in.