Laden Evenementen

Trade & Shopper Marketing Congress

09:30 - 18:30
FacebookTwitterLinkedIn

Winning at the moment of purchase

Hoe maak je van shoppers ook kopers? Doeltreffende trade & shopper marketing is gebaseerd op een grondige kennis van de shopper en de retailer, de ontwikkeling van sterk onderbouwde strategieën en complete plannen, en last but not least, een uitmuntende uitvoering van die plannen. Per slot van rekening wordt de finale beslissing door de shopper genomen op het moment van de aankoop.

In samenwerking met expert Luc Desmedt gaat RetailDetail op zoek naar wat er leeft bij trade en shopper marketeers. Retailers en fabrikanten brengen hun visie op het vakgebied.

Keynotes

  • Steven Van Sweevelt (Chief Marketing & Procurement Officer, Van Marcke)
  • Evi Van Uffel (Consultant, StepUp Consulting)
  • Luc Desmedt (Managing Director & Moderator, LD&Co)
  • Mieke Remans (Trade Marketing Director BU Center, AB InBev)
  • Dominique Nuytten (Owner, Carrefour Market Blankenberge, Carrefour Express Duinbergen & Knokke)
  • Piet Surmont (Managing Partner, StepUp Consulting)
  • Klaas Verbeken (Senior Digital Marketing Consultant, Bake & Company)

Programma

  • 09:30-10:30 – Welcome & Networking
  • 10:30-10:40 – Seating
  • 10:40-12:40 – Keynotes part 1 – Luc Desmedt & Steven Van Sweevelt
  • 12:40-13:40 – Lunch & Networking
  • 13:40-13:50 – Seating
  • 13:50-15:15 – Keynotes part 2 – Piet Surmont & Mieke Remans
  • 15:15-15:45 – Talks, coffee & sweets
  • 15:45-17:00 – Keynotes part 3 – Klaas Verbeken & Dominique Nuytten
  • 17:00-18:00 – Talks, bites & drinks