CSR en sustainability. Het zijn twee trendy buzz-words die je haast in elk mission statement terugvindt. Maar wat zit erachter? Zijn het louter goedkope verkoopsargumenten of zoekt men echt maatschappelijke waarde? Hoe kan sustainability jouw business versterken en hoe bouw je als merk een stevige CSR-reputatie uit?
De expertgroep Marketing & Society zoekt het uit en wijdt haar eerste Social Marketing Lunch volledig aan het thema.
Vier exclusieve sprekers brengen hun visie en verhaal:
- Nicolas Lambert – CEO Fairtrade Belgium: “Fairtrade, because human chains are stronger than supply chains”
- Astrid Leyssens – Marketing Consultant Do Good Companies: “Business for Good, hoe kunnen marketeers een positieve impact leveren op sociaal/ecologisch vlak?”
- Raf Weverbergh – Managing Director Finn PR: “Hoe CSR de reputatie ernstige schade kan toebrengen”
- Mathieu Desantoine – Trade for Development Center Belgian Development Agency: “How marketing power can help building a fair world”
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
19 januari 2017 12:00 - 14:00Organisator
STIMAMeer informatie: websiteAdres
Muntpunt Munt 6Brussel
1000 België + Google Maps