
De basis voor goede resultaten in Data Driven Marketing zijn goede data. Het lijkt een evidentie maar toch blijken veel bedrijven hier mee te worstelen.
DQA – de Belgische vereniging voor datakwaliteit – wil daarom bedrijven die goede resultaten behalen met hun investering in datakwaliteit graag in de kijker zetten en reikt daarvoor een jaarlijkse award uit. Sophie Angenot (General Manager van DQA) leidt de avond in en geeft een aantal sprekende voorbeelden.
Zij laat vervolgens het podium aan Essent, winnaar van de DQ Award 2014, die in het kader van een zeer innovatief communicatieproject een aantal stappen naar betere data heeft gezet. Els Descheemaeker (Innovation Manager bij Essent) vertelt hoe Essent er in slaagde de DQ Award in de wacht te slepen en wat de jury-evaluatie hen heeft geleerd.
Tot slot sluiten we de avond af met een case uit onverwachte hoek: Stad Gent. Bart Rosseau geeft ons een blik achter de schermen van het Gentse Open Data project, want wat zij geleerd hebben is beslist ook van toepassing op veel bedrijven.
Locatie: Living Tomorrow, Indringingsweg 1 in Vilvoorde.
Ledenprijs: 45.
Niet-ledenprijs: 75.
Meer info en inschrijvingen op deze website.