Laden Evenementen

STIMA Engage 4 Result Café IV: Trigger Based Marketing

18:00
FacebookTwitterLinkedIn

Onderwerp: Trigger based marketing, drive or ROI?

 

Trigger-based marketing is een vorm van marketing die de belangrijkste gebeurtenissen in de klant zijn customer journey identificeert.

 

Wanneer zich een gebeurtenis (trigger) voordoet, wordt een specifieke marketingactiviteit naar deze klant ontplooid. Het is een extreem gerichte vorm van marketing die door zijn karakter zeer relevant is voor de ontvanger. Ervaring leert dat deze vorm van (real-time) interactie response & ROI aanzienlijk verbetert ten aanzien van one2many direct marketingtechnieken, omdat de trigger geactiveerd wordt op een moment dat de consument actief bezig is in zijn beslissingsproces. Het aantal triggers of gebeurtenissen die je als merk kan gebruiken kan variëren van slechts een paar tot enkele honderden.

 

Haal meer uit Trigger Based Marketing aan de hand van enkele praktische cases en no-nonsense tips.

 

Locatie: Bisnode Belgium.

 

Ledenprijs: € 45.

 

Niet-ledenprijs: € 75.

 

Info en inschrijvingen hier.