Laden Evenementen

STIMA Content Lunch

11:00 - 14:30
FacebookTwitterLinkedIn

Content Marketing is hét buzz woord van deze tijd. Je kan er als marketeer niet meer om heen.

De veranderende sociale media-omgeving en de bewustere consument  zorgen ervoor dat je als marketer meer dan ooit voeling moet houden met die nieuwe context.

Het begrip content marketing is zo omvattend en ruim, het is een nieuwe denkrichting die het klassieke denken op zijn kop heeft gezet.

Content Marketing is een filosofie, een lange termijn aanpak, die ver af staat van louter promotionele campagne-aanpak. Om u daar wegwijs in te maken, heeft STIMA een reeks van Content Lunches op stapel gezet: we loodsen de geïnteresseerde marketeer door een aantal succesvolle cases , en laten experts aan het woord die de content-aanpak duiden.

De eerste lunch focuste op de bestaansreden van Content Marketing, vervolgens gingen we tijdens de tweede lunch dieper in op het creatie-proces van content.

Met deze derde Content Lunch wordt er ingezoomd op de ‘recipient’. Wat zijn de geheimen om uw content succesvol te maken? Hoe kan deze ‘recipient’ actief ingezet worden als ambassadeur van uw merk door uw content te liken en te sharen?