Laden Evenementen

STIMA: BrandCafé Sport & Branding

19:00 - 22:00
FacebookTwitterLinkedIn

Is sportmarketing de investering waard? Geen schot voor open doel. Ons volgende thema zet ‘sport als mechanisme voor business` centraal. Wij hebben daarvoor niet minder dan 4 gasten uitgenodigd aan onze toog. Zij zullen telkens vanuit een andere hoek het belang en de risico`s van sportmarketing toelichten.

 

Als eerste mogen wij Professor Wim Lagae verwelkomen die als hoofddocent sportmarketing (KU Leuven) gespecialiseerd is in marketingcommunicatie en sponsoring van sport.

 

Daarnaast ontvangen wij Jo Baetens, die als verantwoordelijke voor Commercieel Beleid & Marketing bij Crelan uit een rijke ervaring kan putten. Crelan is namelijk hoofdsponsor van ‘de Borlees` en Sven Nijs.

 

Het woord wordt eveneens gegeven aan Ludwig De Clercq. Met een zijn professionele ervaring in zowel de sportwereld als die van marketing is hij actief als manager van de familie Borlée.

 

Tot slot kondigen wij graag Christophe Haan aan. Hij leidt bij Base de B2B Business Unit, waarbij sponsoring in 1ste klasse voetbal en basket slechts een greep zijn uit de boeiende geschiedenis aan sponsoring. Hij zal voornamelijk zijn B2B visie met u delen.

 

Klik hier voor alle info.