
Als sluitstuk op een inspirerend jaar met thema’s als Branding & Erotiek, Branding & Sport, Branding & Politiek en Branding & Gastronomie geven we het podium aan ons publiek.
Daarom brengen we ons laatste BrandCafé in de vorm van een Speakers Corner. Concrete cases en boeiende inzichten die door de marketingwereld konden worden voorgesteld. Ziehier alvast een eerste onthulling met enkele gasten die het podium zullen betreden.
De eerste tip van de sluier gunt ons een blik op de zoete wereld van verpakkingen, het belang van design en de link met de shopper journey. Geert van Aelst (Tiense Suiker) zal ons zijn visie delen om de impact van sterke verpakking op een merk.
Een andere tip leidt ons op een avontuurlijk pad van een mastodont, wars van angst, overtuigd van vernieuwing. Peter Van Hende geeft de geheimen prijs van de Proximus-rebranding.
Verder komen we te weten hoe een vaste waarde zichzelf heruitvond, vol kracht, ambities high in the sky, daadkracht met de voeten op de grond. Stef Verbeeck brengt de rebranding case van Brussels Airport.
Alle informatie hier.