Laden Evenementen

STIMA Brand New Café

18:00 - 22:00
FacebookTwitterLinkedIn

De winnaar van de Belgium’s New Brand Award 2016 werd bekendgemaakt tijdens het STIMA Congres op 1 en 2 december in Brussels Expo. Het is Generous die met de trofee ging lopen. De gelijknamige Brusselse koekjesbakker bracht het merk in 2012 op de markt en produceert biologische en glutenvrije koekjes.

De vijf finalisten hebben allen een zeer mooi verhaal te vertellen. Voorbeelden waaruit we allemaal kunnen leren, telkens vanuit een ander perspectief. Dit seminarie is dus een ongeziene kans om vijf cases te aanhoren, van vijf verschillende merken die er op een sterke en eigen manier in slagen succes te boeken.

Ontdek samen met collega marketeers deze vijf inspirerende verhalen tijdens het Brand New Café op donderdag 26 januari 2017 in The House To Be in Zellik.

Op het programma:

  • Inleiding door juryvoorzitter en directeur Kom Op Tegen Kanker Marc Michils
  • Case Auvio: het digitale contentplatform van de Franstalige openbare omroep RTBF werd in april 2016 gelanceerd en geeft toegang tot alle audiovisuele content van de RTBF.
  • Case Charlie: journalistiek online en printmagazine dat in 2015 gelanceerd werd met de hulp van een crowdfundingcampagne.
  • Case Cornet: speciaalbier van brouwerijgroep Palm Belgian Craft Brewers in 2014 op de markt gebracht.
  • Case Fïnley: een nieuwe ‘bruisende limonade’ die door Coca-Cola in ons land werd ontwikkeld en in 2014 op de markt werd gebracht met als doelgroep een volwassen publiek.
  • Case Generous: De gelijknamige Brusselse koekjesbakker produceert biologische en glutenvrije koekjes en bracht het merk in 2012 op de markt.

Elke case wordt ingeleid door partner van Belgium’s Best Brand of the Year: De Tijd – L’Echo.