Laden Evenementen

Start To Effie: Effective Insights

13:00 - 16:00
FacebookTwitterLinkedIn

Sterke insights liggen altijd aan de basis van succesvolle marketingstrategieën: wie is de potentiële klant, wat wil die nu eigenlijk echt, hoe kan ik hem/haar bereiken en overtuigen? Welke boodschap is daadwerkelijk interessant?

Consumer insights komen steeds vaker centraal te staan bij merken. Waar men vroeger naar de concurrentie keek, kijkt men nu steeds meer vanuit de ogen van de klant.

Sterke insights liggen ook altijd aan de basis van de winnende Effie cases: sterke strategische inzichten, uniek voor merk en doelgroep, die geholpen hebben om de doelstellingen te bereiken.

Wil jij weten hoe sterke insights een rol kunnen spelen in effectieve marketing met impact op het resultaat? Schrijf je dan nu in op de interactieve workshop Effective Insights.

Research expert Hans Verhoeven (iVOX) vertelt je hoe onderzoek je kan helpen om de juiste insights te verzamelen, kan helpen bij strategiebepaling, bij marketingideeën effectiever te maken en beter te bewijzen dat jouw communicatie werkt.

Aan de hand van cases, ervaringen en verschillende methodieken, maar vooral vanuit de uitdagingen gelinkt aan jouw eigen merk en product, wordt gekeken hoe je sterke insights kan verzamelen doorheen het volledige communicatieproces.