Laden Evenementen

Social Media Day: Social Monitoring & Social ROI

12:00 - 18:00
FacebookTwitterLinkedIn

Uit meerdere recente onderzoeken, waaronder ook een van Forrester, blijkt dat meer dan 34% van professionele beslissingsnemers social media gebruiken om nieuwe producten en diensten te vinden. Forrester voorspelt ook dat tegen 2020 liefst 22% van bestaande sales functies zullen verdwijnen. Social media wordt dan ook substantieel belangrijk in het salesproces.

 

Als je met jouw bedrijf wil excelleren moet je starten met de basis: monitoring van alles wat rond jouw bedrijf, product, service én mensen wordt gezegd op sociale media. En daarvoor moet je meten en weten om op basis van de insights steeds beter te performen via deze kanalen.

 

Op woensdag 15 juni gaan we in Leuven dieper in op Social Monitoring & Social ROI. Hoe begin je er aan? Welke zijn de valkuilen, best practises en guidelines? Een reeks gerenommeerde professionals komt je onderdompelen in deze onomkeerbare ‘shift’ in het salesproces.

 

Alle info hier.