Laden Evenementen

Social Media Day Academy: Social Retailing

13:00 - 19:00
FacebookTwitterLinkedIn

De retailsector wordt vaak beschouwd als een wat voorzichtige en wat meer traditionele markt wat betreft online en social media integratie. Reden genoeg om op de vijfde editie van de Social Media Day Academy te kijken hoe social media een duidelijke impact kan genereren binnen een online strategie of e-commerce omgeving.

 

Place to be op dinsdag 17 september is de seminarieruimte van de LeadFabric in Diegem.

 

Programma:

– Uitdagingen voor retailers in een social e-commerce wereld (door Lieselotte Van Tieghem van Wijs).

– Social Retail Superheroes: resultaten van een studie rond social media in de retail sector in Belgie (door Geerlinde Pevenage van Talking Heads).

– Case: IJsboerke boert goed (door Kevin Heylen van Think Tomorrow).

– SoLoMo Marketing: in 6 stappen naar geintegreerde marketing (door Pieter Joost Verhoef van Adobe).

– Social media voor retailhandel in de praktijk: een kruisbestuiving tussen de online en offline werelden (door Erik Evrard van ONE Agency).

– Workshop: hoe social en mobile de sleutels zijn tot een succesvolle digitale retail commerce (door Miel Van Opstal van Wavelab).

 

Meer info en inschrijvingen via www.socialmediaday.be.