Laden Evenementen

PUB Club: Bpost In-Home Advertising Academy

14:00 - 18:00
FacebookTwitterLinkedIn

Benieuwd welke data je kan inzetten voor je direct mail en door-to-door campagne? Wil je graag meer weten over de verschillen in copywriting voor print en digitale communicaties? Nieuwsgierig naar hoe neuro-marketing je communicatiestrategie kan optimaliseren?

Dan ben je van harte welkom op dinsdag 2 april op onze “In-Home Advertising Academy”, gepresenteerd door bpost media, het expertisecentrum van bpost rond In-Home Advertising.

Wat mag u verwachten van deze interactieve sessie?

  • Op welke manier kan je succesvol gebruik maken van data om je uitverkoren doelgroep te bereiken? Welke data zijn beschikbaar? Hoe zorg je voor een campagne die GDPR-conform is?
  • Binnen direct marketing gaat ook veel aandacht naar digitale nieuwsbrieven. We gaan verder in op de verschillen in copywriting en lay-out voor een digitale nieuwsbrief en een printversie.
  • Tot slot verdiepen we ons in het gedrag van de consument. Hoe maakt een consument keuzes en hoe kan jij dit proces als marketeer beïnvloeden? Neuro-marketing brengt dit proces in kaart. We geven graag enkele concrete tips.
  • Deze editie is ook zeker nuttig wanneer je in het verleden al een tips & tricks sessie bijwoonde.
  • Aan het einde van deze sessie weet je op welke manier je een maximum aan impact kan genereren met je Direct Mail en/of Door-to-Door campagne.
  • Tijdens de drink die op de sessie volgt, krijg je de mogelijkheid ervaringen uit te wisselen met andere professionals in het vak.

 

Praktische informatie voor de Nederlandstalige sessie*

  • 14u00-14u15: Verwelkoming
  • 14u15-15u15: Start Sessie deel 1
  • 15u15-15u45: Pauze
  • 15u45-17u15: Sessie deel 2
  • 17u15-18u00: Drink networking

* Op dinsdag 26 maart organiseren we deze sessie in het Frans.