
Benieuwd welke data je kan inzetten voor je direct mail en door-to-door campagne? Wil je graag meer weten over de verschillen in copywriting voor print en digitale communicaties? Nieuwsgierig naar hoe neuro-marketing je communicatiestrategie kan optimaliseren?
Dan ben je van harte welkom op dinsdag 2 april op onze “In-Home Advertising Academy”, gepresenteerd door bpost media, het expertisecentrum van bpost rond In-Home Advertising.
Wat mag u verwachten van deze interactieve sessie?
- Op welke manier kan je succesvol gebruik maken van data om je uitverkoren doelgroep te bereiken? Welke data zijn beschikbaar? Hoe zorg je voor een campagne die GDPR-conform is?
- Binnen direct marketing gaat ook veel aandacht naar digitale nieuwsbrieven. We gaan verder in op de verschillen in copywriting en lay-out voor een digitale nieuwsbrief en een printversie.
- Tot slot verdiepen we ons in het gedrag van de consument. Hoe maakt een consument keuzes en hoe kan jij dit proces als marketeer beïnvloeden? Neuro-marketing brengt dit proces in kaart. We geven graag enkele concrete tips.
- Deze editie is ook zeker nuttig wanneer je in het verleden al een tips & tricks sessie bijwoonde.
- Aan het einde van deze sessie weet je op welke manier je een maximum aan impact kan genereren met je Direct Mail en/of Door-to-Door campagne.
- Tijdens de drink die op de sessie volgt, krijg je de mogelijkheid ervaringen uit te wisselen met andere professionals in het vak.

Praktische informatie voor de Nederlandstalige sessie*
- 14u00-14u15: Verwelkoming
- 14u15-15u15: Start Sessie deel 1
- 15u15-15u45: Pauze
- 15u45-17u15: Sessie deel 2
- 17u15-18u00: Drink networking
* Op dinsdag 26 maart organiseren we deze sessie in het Frans.
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
2 april 2019 14:00 - 18:00Organisator
bpost mediaMeer informatie: websiteAdres
PUB Arianelaan 5Sint-Lambrechts-Woluwe
1200 België + Google Maps