Laden Evenementen

OOH Summit

17:00
FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux en Clear Channel lanceren samen de eerste OOH Summit, een event gewijd aan de effectiviteit van Out-of-Home media

 

Om in te spelen op de nog steeds toenemende behoefte van adverteerders om media-investeringen te verantwoorden aan de hand van tastbare resultaten, besloten JCDecaux en Clear Channel de handen in elkaar te slaan voor de organisatie van de eerste OOH Summit. Het event richt zich op alle actoren uit de sector en de ‘OOH lovers` en wil de door OOH gecreëerde effectiviteit, positieve perceptie en activatie aantonen.

 

Het event wordt georganiseerd rond drie presentaties:

 

* De nieuwste FEPE studie (wereldwijde federatie van belangrijkste OOH bedrijven): dit wereldwijde onderzoek benadrukt de waarde van OOH-reclame en de interactie die erdoor wordt voortgebracht bij een stedelijk publiek. Presentatie door Pippa Goodman van Future Fondation.

 

* Whoohw 2.0: de tweede editie van het onderzoek naar de effectiviteit van OOH-reclame in de FMCG sector, waarin nu ook de factor ‘promotie` een plaats kreeg. De studie werd uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK Panel Services in opdracht van Clear Channel en JCDecaux.

 

* Een door BrandScience (OmnicomMediaGroup) uitgevoerde studie over de effectiviteit van OOH-reclame in Europa in verschillende sectoren. Toelichting door Sally Dickerson (Global CEO) aan de hand van een op de Belgische markt gerichte en specifiek voor dit event ontwikkelde presentatie.

 

De allereerste OOH Summit vindt plaats op 31 maart vanaf 17u in het Huis van de Automobiel (Woluwelaan 46 in 1200 Brussel).

 

Deelnemers aan de OOHSummit dienen over een uitnodiging te beschikken. Vraag uw persoonlijke uitnodiging via oohsummit@jcdecaux.be of oohsummit@clearchannel.be.