Laden Evenementen

OOH! Awards

18:00
FacebookTwitterLinkedIn

Het concept van de OOH! Awards blijft hetzelfde, maar de zevende editie van deze creatieve wedstrijd krijgt dit jaar wel een heel erg exclusief tintje. Dit jaar draait alles om de ‘Very Important Privileges`.

 

LijnCom en JCDecaux belonen opnieuw de twee creatieve teams die uitpakken met het beste creatieve out-of-home idee in twee categorieën. Maar dit jaar zijn het aantal inschrijvingen beperkt: wat betekent dat enkel de eerste 100 inzendingen een kans hebben om te winnen. Vanaf begin april kunnen deelnemers hun creatieve ideeën uploaden.

 

Eén van de redenen waarom de OOH! Awards bekend zijn, is het geweldig feest achteraf. En dat moet dit jaar nóg specialer zijn. Daarom worden genodigden extra beloond voor hun betrokkenheid. Hoe sneller je instuurt, hoe meer punten je verdient. Hoe meer likes en retweets over de OOH! Awards, hoe exclusiever je feest tijdens de prijsuitreiking. De awardsuitreiking gaat door op dinsdag 27 mei 2014.

 

Net zoals andere jaren dingen de creatieven naar tickets voor het reclamefestival van Cannes. Hun adverteerders kunnen een volledig gratis mediacampagne winnen.

 

Deelnemen kan dit jaar in twee categorieën:

– Categorie ‘Openbaar vervoer`: ontwerp voor een tram (type hermelijn/T4000)

– Categorie ‘2m² poster`: ontwerp van een 2m² poster

 

De juryleden ontdekt u hier, de genomineerden hier.

 

Meer info op www.oohawards.be.