Laden Evenementen

Media Marketing & Outsight Debat: The Future of OOH

12:00 - 15:00
FacebookTwitterLinkedIn

OOH is meer dan ooit in verandering

Opgelet: adres van het evenement is gewijzigd!

Netwerken die reeds jaren bestaan verdwijnen en nieuwe netwerken zien het daglicht. Het aantal digitale borden stijgt exponentieel met een aanbod in diverse universa: van stations, metro, luchthaven tot shopping malls, Carrefour-parkings, tankstations, Basic-Fit centra, IConics enz. Ook de commerciƫle modellen veranderen: flexibiliteit wordt de norm, nieuwe trading currencies zoals CPM zien het daglicht in DOOH.

Wat mogen we in de nabije toekomst nog verwachten? Welke concrete tips kunnen we opsteken? Welke tradingmodellen zullen we in de toekomst moeten gebruiken? Hoe bekomen we het beste resultaat met een DOOH-campagne?

Om u te overtuigen, de lopende veranderingen te illustreren en inzicht te bieden in de evolutie van het medium, nodigen Outsight en Media Marketing u uit om hierover een debat bij te wonen van een gespecialiseerd panel bestaande uit regies, bureaus en adverteerders.

Sprekers

  • Wim Jansen (CEO, JCDecaux Belgium & Luxembourg)
  • Jos Van Campenhout (Managing Partner, Outsight)
  • Stefan Lameire (Chief Customer & Revenue Officer, Clear Channel International)
  • Genevieve Vannoote (Group Planning Director, Space)
  • Catherine Closset (Head of Advertising, Renault Belgium & Luxembourg)