Laden Evenementen

BAM: Resultaten Matrix & GDMA

10:30 - 12:00
FacebookTwitterLinkedIn

Op 22 juni organiseert BAM een voormiddag vol met resultaten en insights.

Ze verwelkomen jullie graag in Maison de la Poste om de resultaten voor te stellen van de 12e Matrix studie en de allereerste Belgische GDMA studie.

Meer over de Matrix Studie

BAM ontwikkelt samen met DMA en UMA jaarlijks de Matrix-studie. Het gaat dit jaar om de twaalfde editie van de studie, die als doel heeft om de grootte van digital in de totale adspend mee te geven, net als de verdeling van de verschillende digitale kanalen.

Meer over de GDMA studie

GDMA’s Global Attitudes to Privacy studie gaat dieper in op het steeds algemener thema van privacy en gegevensbescherming, dat de afgelopen tien jaar in verschillende iteraties aan bod is gekomen. De laatste iteratie bestrijkt 16 verschillende markten en meer dan de helft van de wereldbevolking. Uit de bevindingen blijkt dat consumenten een meer gepersonaliseerde aanpak van marketingmogelijkheden willen, met inachtneming van hun recht op privacy.

Het is de eerste editie die ook Belgische cijfers bevat, mede mogelijk gemaakt door partners Trends/Tendances et The Data Agency.