Laden Evenementen

Management aan Tafel: Carole Lamarque over denken en doen als een cheeta

07:00 - 09:30
FacebookTwitterLinkedIn

Hoe Cheeta ben jij? Zet je concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan

Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om vanuit je extreem unieke identiteit de speler te worden die iedereen benijdt. De beste concurrentie is nog steeds geen concurrentie.

Als je je Unfair Advantage wilt uitspelen, moet je denken en doen als een cheeta. Door onder meer je snelheid, focus, territorium en wendbaarheid op punt te zetten, laat je je concurrenten gissen naar je aantrekkingskracht en zet je jezelf in de schijnwerpers.

Met een helder model, uitgewerkte denkoefeningen, getuigenissen van topmanagers en de juiste cases toont dit boek hoe je je Unfair Advantage definieert en uitbouwt. Daarmee is er geen enkel excuus meer: volg het stappenplan en word extreem uniek en consequent eigenzinnig, blijf relevant en geef je klanten een magnetische meerwaarde over een lange periode.

Carole Lamarque is expert innovatieve marketing en Founding Partner bij Duval Union. Ze heeft twintig jaar ervaring in extreem competitieve markten en marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet. Carole is auteur van het succesboek Influencers.

Programma

  • 07u00-07u30: Verwelkoming
  • 07u30-08u00: Ontbijt
  • 08u00-09u00: Boekvoorstelling
  • 09u00-09u30: Netwerkgelegenheid met aanwezigen en auteur