Geen artikels gevonden.
Een evenement bekendmaken? Laat het ons weten.
Nacht van de Marketing
Nacht van de Marketing is een nieuw afterworkevent voor marketeers en ondernemers. We ontvangen drie marketingsprekers en schakelen nadien over op een fantastische afterparty.
Lees meerBest Brands Awards
De Best Brands Awards zijn een belangrijk evenement in de marketing- en communicatiesector en gaan door op 21 maart 2024. De 9de editie van dit jaarlijkse evenement wordt georganiseerd door Serviceplan en GfK in de Docks Dome in Brussel.
Lees meerJob Day by PUB XP
Op deze ontmoetingsdag, open voor studenten (en recent afgestudeerden) van alle hogescholen en universiteiten in heel België, kunnen de bezoekers kennismaken met bedrijven in de communicatiewereld die stages en jobs aanbieden.
Lees meerCommPass Intro Class: Media Metrics
Terwijl de nieuwkomers vandaag vooral kennismaken met Impressies, Unique Browsers en Real Users, worden de “legacy” media vooral in kaart gebracht op basis van Contacten, Bereik, Herhaling en GRP.
Lees meerAMMA Research & Innovation Session
Dossiers binnen de categorieën ‘Media Research of the Year’ en ‘Innovation & Development of the Year’ worden traditioneel gepresenteerd aan de jury en het publiek tijdens de AMMA Research & Innovation Session.
Lees meerC Square: Reinvent Comms with AI and Copilot
Sessie over AI georganiseerd door C Square en Loutfi Belghmidi.
Lees meerEffie Infoclass
De Effie Infoclass is gericht op Effie lovers en marketeers die beter willen worden in proven efficiency marketing en communicatie, maar we verwelkomen ook graag de studenten uit onze communicatie- en marketingscholen.
Lees meerCommPass Intro Class: Start to AI
In dit webinar reikt Heino Schaght jou aan de hand van voorbeelden een aantal praktische do’s & don’ts aan uit de snel evoluerende wereld van AI.
Lees meerCommPass MasterClass: Marketing Effectiveness
Do you want to learn how to get the most out of your advertising budget? During this 60-minute session we will debunk some myths. Dive into more than 2.000 Belgian campaigns. Decipher the acronyms DBA and CEPs.
Lees meerVIA Webinar: More impact for less impact
Duurzaamheid staat steeds hoger op de agenda bij adverteerders, agencies en media. De echte uitdaging is de consument te overtuigen om te kiezen voor duurzame producten en diensten.
Lees meer