Laden Evenementen

How to reach generation Y?

00:00
FacebookTwitterLinkedIn

Veel bedrijven zien het bos door de bomen niet meer in hoe ze consumenten tussen de 20 en 35 jaar moeten bereiken. De jongvolwassenen willen meer en anders bereikt worden vanuit de marketingwereld. Dat willen de laatstejaarsstudenten Marketing van Howest Brugge duidelijk maken aan ondernemers en marketeers  uit  Oost-  en West-Vlaanderen  tijdens een uniek evenement in Brugge. Op “How to reach generation Y?” beantwoorden boeiende sprekers op 9 december 2014 ‘the big question` over hoe men jongvolwassenen tegenwoordig bereikt.

 

De eerste spreker is Bert Marievoet, account director bij Twitter. Hij geeft aan hoe een boomend sociaal medium als Twitter hiertoe kan bijdragen. Delphine Van Loocke, media manager bij KBC, spreekt onder andere over het gebruik van interactieve video in hun ‘Safety-First`-campagne van Moeders Preventie Winkel die begin november werd gelanceerd. Jeroen Lemaire, managing director bij In The Pocket spitst zich toe op het toenemende mobile gebruik binnen marketing.

 

Het programma wordt nog verder aangevuld in de loop van de komende dagen. Meer informatie en tickets zijn te bestellen via http://www.howestevent.be.

 

Locatie: Brugge, Howest Brugge – laatstejaarsstudenten Marketing