
Met het doorschuiven van de GRP Vision Day naar begin 2018 is er bij de start van het najaar opnieuw plaats voor een symposium.
De GRP heeft gekozen voor een speed update van actuele research en trending topics.
Tussen de aangekondigde sprekers door zullen korte “elevator pitch” presentaties plaatsvinden van studies die in het voorjaar gebracht werden. Doel is deze researchinspanningen extra te ondersteunen door een kans te geven een breder publiek te bereiken.
Ontdek hieronder het relevante en inspirerende programma van een halve dag.
Part 1 (9u-10u30)
- KEYNOTE: Is digital killing itself? Everything can be measured, so little can be compared. What are the problems? What are the solutions? Presentation of a whitepaper in preview (Stéphanie Radochitzki, Space)
- Rewind 1 (7’ pitch presentations)
– In-Home Advertising Customer Experience (Frédéric Jadinon, Welcome Media)
– Door To Door Impact Survey (Sophie Docx, BD myShopi) - Videodata Integration Model: daily delivery of TV and online ratings in the Netherlands (Guus van der Salm, SKO Nederland)
Part 2 (10u40 – 11u45)
- Augmented or virtual reality? What is the strategy of the tech giants? (Jeroen Verkroost)
- Rewind 2 (7’ pitch presentations)
– Be Future Forward (Katrien Berte, Mediahuis)
– Decision Makers Survey (Gerd Callewaert, Ipsos) - Cannes Media Lions review (Davy Caluwaerts, Zenith)
Lunch Break (30’)
Part 3 (12u15 – 13u30)
- Short introduction on GDPR
- What does GDPR mean for digital advertising? (Matthias Matthiesen, IAB Europe)
- Is GDPR a showstopper for social media? (Mic Adam, Vanguard Leadership)
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
21 september 2017 09:00 - 13:30Organisator
CommPassMeer informatie: websiteAdres
BluePoint Brussels Auguste Reyerslaan 80Brussel
1030 België + Google Maps